BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przygotowanie decyzji na rozbiórkę obiektu budowlanego

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Budownictwa,
pok. 316, 328, 317,318, tel. 215-69-80, 215-69-22, 215-69-76, 215-69-23

Godziny przyjęć:
Poniedziałek – Piątek 8ºº - 15ºº

Wymagane dokumenty

- zgoda właściciela obiektu,
- szkic usytuowania obiektu budowlanego,
- opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych,
- opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
- pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, wymagane przepisami szczególnymi,
- w zależności od potrzeb, projekt rozbiórki obiektu.

Opłaty:

- nie pobiera się opłaty za wniosek
- opłata za wydaną decyzję 36 zł.
Od opłaty skarbowej zwolnione są wnioski dotyczące budownictwa mieszkaniowego.

Opłata skarbowa za pozwolenie na rozbiórkę:
Urząd Miejski w Łomży
nr konta 66 1560 0013 2294 6771 7000 0007

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego:
- niezwłocznie, jeżeli może być załatwiona w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania,
- nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Inne wskazówki, uwagi:

Inspektor po przyjęciu wniosku:
- bada kompletność wniosku o wydanie pozwolenia na rozbiórkę obiektu budowlanego,
- zawiadamia strony o wszczęciu postępowania administracyjnego i możliwości zapoznania się ze zgromadzonymi dokumentami,
- przygotowuje decyzję udzielającą pozwolenia na rozbiórkę obiektu budowlanego.

Podstawa prawna:

art. 32 ust. 1, art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.)

Data sporządzenia

piątek, 19 wrz 2003 12:25

Data zatwierdzenia

piątek, 19 wrz 2003 12:27
Data dodania: piątek, 19 wrz 2003 12:25
Data upublicznienia: piątek, 19 wrz 2003 12:27
Opublikował(a): Justyna Chmielewska
Zaakceptował(a): Justyna Chmielewska
Artykuł był czytany: 3582 razy
Ilość edycji: 6