BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na dostawę soli

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na dostawę pn.: "Zakup soli kamiennej drogowej gat. "DR" niezbrylającej - 200 ton, loco baza kupującego w Łomży"
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Sukcesywne dostawy soli kamiennej transportem wykonawcy na bazę ZDP w Łomży.
2) Zamawiana sól kamienna drogowa gat. "DR" niezbrylająca powinna spełniać wymogi normy PN-86/C-84081/02.
3) CPV: 14440000-7 Sól drogowa.

2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: w internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip , osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. nr 2 lub pocztą.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

5. Termin realizacji zamówienia:
1) 60 ton soli - dostawa do dnia 15.11.2006r
2) pozostała ilość (140 ton) - sukcesywnie do potrzeb zamawiającego do dnia 28.02.2007r na telefoniczne zamówienie.

6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".

Brak któregokolwiek z n/w dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4 cyt. ustawy.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego - potwierdzonego przez odpowiedni urząd w roku 2006 - dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Oświadczenie wykonawcy, iż oferowana sól jest zgodna z wymogami normy PN-86/C-84081/02.

Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.

7. Wymagane wadium - nie dotyczy.

8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.

9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 18.10.2006r. o godz. 13:00.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.

Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na dostawy soli drogowej", z dopiskiem: "Nie otwierać przed 18.10.2006r" i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 18.10.2006r. o godz. 13:30.

W ofercie należy podać cenę jednostkową oraz cenę całkowitą zakupu soli kamiennej drogowej gat. "DR" niezbrylającej, łącznie z podatkiem VAT, loco baza kupującego w Łomży.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Magdalena Okulicz-Kozaryn, tel.(086) 218-41-89 w.19 w godz. 7:30 - 14:30, sdm@zdplomza.com

15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 10 paź 2006 13:47
Data opublikowania: wtorek, 10 paź 2006 14:01
Data przejścia do archiwum: piątek, 20 paź 2006 07:50
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3222 razy