BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na wynajem sprzętu

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na usługę pn.: Wynajem sprzętu wraz z operatorem: 1. spycharki o min. mocy 75KM – 10 szt. 2. samochody o ładowności min. 10T z pługami szczytowymi – 5 szt. 3. samochody o ładowności min. 10T z pługami bocznymi – 5 szt. 4. ładowarki lub koparko – ładowarki o pojemności łyżki min. 1,0 m3 – 3 szt. 5. równiarki samobieżne – 3 szt. 6. ciągniki rolnicze z pługami doczepnymi - 5 szt. niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007, według zaleceń zamawiającego.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wynajem w/w sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007, według zaleceń zamawiającego.
2) CPV: 60129100-9 Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.

2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: w internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip , osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. nr 2 lub pocztą.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej zamawiający rozumie oferty złożone przez wykonawców na wynajem w/w sprzętu w ilościach którymi dysponują.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.12.2006r. do dnia 30.04.2007r.

6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".

Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4 cyt. ustawy.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego - potwierdzonego przez odpowiedni urząd w roku 2006 - dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Oświadczenie wykonawcy, że z dniem 01.12.2006r. będą dysponowali sprzętem zawartym w ofertach na wykonanie przedmiotowego zadania.

Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.

7. Wymagane wadium – nie dotyczy.

8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.

9. Miejsce i termin składania ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 19.10.2006r. o godz. 13:00.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.

Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na wynajem sprzętu na zimowe utrzymanie dróg", z dopiskiem: "Nie otwierać przed 19.10.2006r". i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 19.10.2006r. o godz. 13:30.

W ofercie należy podać cenę jednostkową (netto) za efektywnie przepracowaną godzinę pracy sprzętu.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Marek Przysiuda, tel.(086) 218-41-89 w.11 w godz. 7:30 – 14:30, sdm@zdplomza.com

15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 10 paź 2006 14:02
Data opublikowania: wtorek, 10 paź 2006 14:12
Data przejścia do archiwum: piątek, 20 paź 2006 07:50
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3307 razy