BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ogłasza przetarg ograniczony

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie remontu w budynkach Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Piątnicy i Jedwabnem oraz Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Przytułach dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość zadań -1.
Zadanie jest niepodzielne.
Zamawiający nie przewiduje możliwość składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
Kopertę zawierającą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w sekretariacie ZPOZ w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, do dnia 05.07.2007r. do godz. 10.00.
Koperta powinna być oznaczona:
“ Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w przetargu ograniczonym –- na remont w budynkach ZGLR w Piątnicy i Jedwabnem oraz GLR w Przytułach dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży - Nie otwierać przed 05.07.2007r. godz. 10.15”
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
Stanisław Studencki - sprawy merytoryczne tel. 86-2156949 w godz. 8 -14
Kazimierz Gawroński - sprawy formalno - prawne tel. 86 2156949 w godz. 8 -14
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (%)
CENA - 100 %
Warunki udziału w przetargu ograniczonym;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, oraz załączonymi do wniosku:
1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do przetargu należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie
3. Oświadczenie, że roboty zostaną wykonane w terminie do 17.12.2007r.
4. Oświadczenie, że wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 2 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót,
5. Oświadczenie, że przy wykonaniu robót wykonawca zastosuje wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane . Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania wykonawca przedstawi do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekaże przed odbiorem końcowym.
6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca zatrudnia osoby, posiadające wymagane uprawnienia budowlane,
a) kierownika budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) pracownika z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacje elektryczne,
c) pracownika z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacji sieci sanitarnych ,
- kopie uprawnień i dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie.
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( 25000 zł każda) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje.
8. Oświadczenie, że wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej.
9. Oświadczenie, że w czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i umożliwi bezpieczny dostęp pacjentów do gabinetów lekarskich i zapewni nieprzerwaną pracę Ośrodków Zdrowia objętych przetargiem. Będzie usuwał na bieżąco i składował poza budynkiem wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz wywiezie je na swój koszt po zakończeniu prac .

OPIS OCENY I PRZYGOTOWANIA WNIOSKU

Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w pkt 1-9. Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki określone w pkt-ch 1-9, będzie większa niż 7, Zamawiający oceni stopień spełnienia przez tych wykonawców warunków określonych w punkcie 7 - (wykaz robót budowlanych). Zamawiający uzna za najpełniej spełniających warunki udziału w tym postępowaniu, Wykonawców, którzy wykażą się największą ilością robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością - co najmniej 25 000 zł każdej z robót - i wystosuje do nich zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie.
Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Do wniosku takich podmiotów należy załączyć dodatkowo umowę regulującą współpracę zawierającą co najmniej postanowienie, że:
-współpraca wykonawców nie może się zakończyć przed wykonaniem zamówienia
-wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez Wykonawcę.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu upływa dnia 05.07.2007r. godz.1000
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego w Gabinecie Dyrektora o godz.10.15
Termin realizacji zamówienia - do 17.12.2007r
Termin związania z ofertą 30 dni od otwarcia ofert.
Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert - 7.
Data powstania: środa, 27 cze 2007 12:40
Data opublikowania: środa, 27 cze 2007 12:43
Data przejścia do archiwum: piątek, 6 lip 2007 12:04
Opublikował(a): Monika Szumowska
Zaakceptował(a): Monika Szumowska
Artykuł był czytany: 4827 razy