BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na zakup mieszanki kruszyw

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 14 000 euro na dostawę ok 1890 Mg mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych frakcji 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%), z podziałem na 3 części.
Numer ogłoszenia: 117858 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawę mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych frakcji 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%) z dowozem na drogi powiatowe określone w poszczególnych częściach zamówienia, transportem samochodowym wykonawcy.
2) Zamawiana mieszanka kruszyw powinna spełniać wymogi normy PN-S-06102 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia.

Opis podziału na części:
Część 1.
Dostawa ok 630 Mg mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych frakcji 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%), zgodnych z normą PN-S-06102 na tereny Gminy Wizna - droga powiatowa nr 1967B na odc. przez wieś Zanklewo.
Część 2.
Dostawa ok 1025 Mg mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych frakcji 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%), zgodnych z normą PN-S-06102 na terenie Gminy Wizna - droga powiatowa nr 1967B na odc. Boguszki - Zanklewo.
Część 3.
Dostawa ok 235 Mg mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych frakcji 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%), zgodnych z normą PN-S-06102 na teren Gminy Wizna - droga powiatowa nr 1963B na odc. Męczki-Rutki.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Tak, ilość części: 3.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2. Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. VIII SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane) - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę dodatkowych wymagań określonych przez zamawiającego.
a) Kserokopia ważnej koncesji na wydobycie kopalin lub oświadczenie wykonawcy o numerze, dacie wystawienia, miejscu wydobycia i dacie ważności posiadanej koncesji na wydobycie kopalin.
b) Oświadczenie wykonawcy, iż oferowana mieszanka kruszyw spełnia wymogi normy PN-S-06102.

UWAGA:
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa30.

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa30.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 3 cze 2008 11:49
Data opublikowania: wtorek, 3 cze 2008 12:22
Data przejścia do archiwum: czwartek, 12 cze 2008 08:37
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3324 razy