BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 ogłasza

zamówienie publiczne na zakup szczepionek do Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży, w trybie przetargu nieograniczonego.
Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża ogłasza zamówienie publiczne na zakup szczepionek do Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży, w trybie przetargu nieograniczonego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – ilość zadań -1.
Zadanie jest niepodzielne.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w sekretariacie ZPOZ w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 lub na wniosek Wykonawcy listownie. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej – www.powiatlomzynski.pl/bip/
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZPOZ w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27 .
Koperta powinna być oznaczona:
“PRZETARG NIEOGRANICZONY zakup szczepionek - w Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży - Nie otwierać przed 10. 07.2008r. godz. 10.25”
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
Janusz Fiega - sprawy merytoryczne tel. 86-2156949 w godz. 8 -14
Kazimierz Gawroński - sprawy formalno - prawne tel. 86 2156949 w godz. 8 -14
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (%)
CENA - 100 %
W przetargu mogą wziąć udział dostawcy - wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - oświadczenie.
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 w/ w prawa -- oświadczenie .
3. Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej – zezwolenie.
4. Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 10. 07 .2008r. godz.1000
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie zamawiającego w Gabinecie Dyrektora o godz.10.25
Termin realizacji zamówienia 1 rok od dnia podpisania umowy
Termin związania z ofertą 30 dni od otwarcia ofert. Podpisał Dyrektor Stanisław Studencki
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 2 lip 2008 14:36
Data opublikowania: środa, 2 lip 2008 14:49
Data edycji: środa, 2 lip 2008 14:49
Data przejścia do archiwum: piątek, 11 lip 2008 12:18
Opublikował(a): Monika Szumowska
Zaakceptował(a): Monika Szumowska
Artykuł był czytany: 3104 razy
Ilość edycji: 4