BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na remont drogi powiatowej nr 1939B

Zarzad Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony na remont drogi powiatowej nr 1939B na odc. Modzele Stare - Wyrzyki o dł. 2,2451 km (bez robót nawierzchniowych)
Numer ogłoszenia: 237827 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych, polegających na wykonaniu robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego i naturalnego w stosunku 1:1 (50%-50%) na odcinku drogi powiatowej nr 1939B Modzele Stare -Wyrzyki o długości 2,2451 km.
Zakres rzeczowy robót drogowych na odc. 2,2451 km obejmuje :
- roboty ziemne,
- wykonanie przepustów o średnicy 60cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i naturalnego w stosunku 1:1 (50%-50%) gr. 20cm - 12 114,9 m2;
- wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych gr 12cm. na skrzyżowaniach z drogami gminnymi tj;
- km 0+014,00 - 22,7 m2
- km 0+016,18 - 16,8 m2
- km 0+626,20 - 15,2 m2
- km 0+967,10 - 17,0 m2
- km 0+967,50 - 17,7 m2
- km 2+206,40 - 20,2 m2
- wykonanie zjazdów i przepustów pod zjazdami o średnicy gr. 40 cm.,
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
3.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
(kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe 45.11.00.00-1 Roboty ziemne.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: do dnia 20 grudnia

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1.Ustala się wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych), które ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert i jest warunkiem udziału w przetargu.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) lub gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy.
3)gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy.
3.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Piątnicy nr 84 8762 0009 0003 2753 2000 0030 w terminie nie późniejszym niż 2 dni przed terminem składania ofert z dopiskiem ,wadium i tytułem postępowania.
4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, należy je złożyć w pokoju nr 11 - (oryginał) w terminie do dnia składania ofert, tj. 16.10.2008r do godz. 11:00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy zamieścić w ofercie.
6.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynie termin związania z ofertą;
2)zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy (w przypadku gdy jest wymagane);
3)zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: 1)wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania;
3)wykonawcy, którego oferta zostanie odrzucona. 8.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
9.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1)wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( w przypadku gdy jest wymagane); 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości. 4.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.Udzielą 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Warunkiem odbioru robót będzie posiadanie kompletnych dokumentów (m.in. wyniki zagęszczenia, spadki poprzeczne, podłużne, równość nawierzchni podbudowy, zgodność jej z niweletą podbudowy, orzeczenie jakości kruszyw).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz. I pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą ,
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty. Do kosztorysu należy dołączyć również stawkę 1 r-g do R i S, koszty pośrednie %, zysk do R i S oraz inne składowe, które zostały załączone w tabelce - wg wzoru: załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ,
4. Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
5. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (na temat karalności wykonawcy), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 w/w ustawy (na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b)stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie dróg - kserokopia uprawnień oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.

KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Data powstania: piątek, 26 wrz 2008 13:15
Data opublikowania: piątek, 26 wrz 2008 14:05
Data edycji: poniedziałek, 29 wrz 2008 10:21
Data przejścia do archiwum: piątek, 17 paź 2008 11:42
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3670 razy
Ilość edycji: 2