BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na Naczelnika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży

STAROSTA ŁOMŻYŃSKI Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 w wymiarze 1 etatu
1.Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) minimum 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku naczelnika,
8) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych w wydziale oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania (m.in. z zakresu: samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym itp.)
9) znajomość systemów ewidencji pojazdów „POJAZD” i kierowców „KIEROWCA”,
10) znajomość obsługi programów komputerowych,

2.Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,
2) nieposzlakowana opinia,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność,
5) dobra organizacja pracy,
6) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie pracą Wydziału, nadzór i kontrola realizacji zadań realizowanych przez pracowników wydziału,
2) nadzór nad realizacją spraw związanych z rejestracją pojazdów,
3) realizacja zadań i nadzór w zakresie wydawania uprawnień do kierowania pojazdami,
4) nadzór nad realizacją spraw wynikających z ustawy prawo o ruchu drogowym i ustawy o transporcie drogowym,
5) współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi powiatu oraz innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań wynikających z działalności Wydziału.
6) realizacja ustawy o zamówieniach publicznych w zakresie należącym do zadań wydziału.

4.Wymagane dokumenty :

1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 28 sierpnia 2009 roku do godz.15.30 – pokój 309

pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Naczelnika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży”,
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 31 sierpnia 2009 roku o godz.11.00.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 086-215-69-05.
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu, wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń tut. Starostwa.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.

w/z Starosty
Marek Dworakowski
Wicestarosta
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 18 sie 2009 14:35
Data opublikowania: wtorek, 18 sie 2009 14:43
Data edycji: piątek, 28 sie 2009 09:36
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 31 sie 2009 09:02
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 2467 razy
Ilość edycji: 1