BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na wykonanie diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników projektu "Razem ku samodzielności..."

Łomża: Wykonanie diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Numer ogłoszenia: 91200 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi polegającej na dokonaniu diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Usługa będzie polegała na przeprowadzeniu dla każdego uczestnika projektu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym 1 godzina zegarowa oraz indywidualnej konsultacji z psychologiem 1 godzina zegarowa. Planuje się, że z doradztwa skorzysta 230 uczestników projektu w wieku 16-64 lat, w tym usamodzielniani wychowankowie placówek opiekuńczo - wychowawczych, osoby niepełnosprawne, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo oraz objęte wsparciem ze względu na wielodzietność i problemy opiekuńczo - wychowawcze. Miejsce realizacji usługi: Miasto Łomża, Jedwabne oraz Wizna. Doradztwo musi być zorganizowane na terenie miasta Łomża dla 110 uczestników, miasta Jedwabne dla 84 uczestników, miejscowości Wizna dla 36 uczestników. Z uwagi na wysoki 41% udział osób niepełnosprawnych w projekcie, wymaga się aby realizacja usługi w mieście Łomża odbywała się miejscu o dogodnej lokalizacji blisko dworca PKS tj. nie dalej niż 500 m lub jeżeli Wykonawca nie znajdzie takiego miejsca, nie dalej niż 500 m od przystanku MPK linii 8 lub 10. W związku z uczestnictwem w projekcie kilku osób niepełnosprawnych ruchowo w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim, Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pomieszczenia na konsultacje dla tych osób w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający przyjął, że 1 godzina zajęć odpowiada 1 godzinie zegarowej. Wykonanie usługi polegać ma na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w okresie jej świadczenia konsultacji indywidualnych dla wszystkich uczestników projektu ze specjalistami z zakresu doradztwa zawodowego i doradztwa psychologicznego, według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym, w godzinach ustalonych z beneficjentami projektu. Wykonawca zobowiązany jest do umawiania uczestników projektu na konsultacje. Zamawiający nie będzie pośredniczyć w ustalaniu terminu spotkań dla poszczególnych uczestników. Przewiduje się, że każdy z uczestników skorzysta z doradztwa indywidualnie, w wymiarze - 1 godziny zegarowej na konsultację z doradcą zawodowym oraz 1 godziny zegarowej na konsultację z psychologiem. Zamawiający zastrzega że konsultacje ze specjalistami mają odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Zamawiający, w związku z udziałem w projekcie osób uczących się i pracujących poza miejscem zamieszkania, wymaga przeprowadzenia konsultacji również w minimum 3 soboty w godzinach 9.00 - 15.00 uzgodnionych z beneficjentami. Konsultacje te mają odbyć się podczas jednej wizyty, uczestnik projektu zaraz po zakończeniu konsultacji z doradcą powinien bezpośrednio udać się na konsultację z psychologiem. Wykonawca zapewni właściwą kolejność przeprowadzanych usług tj.: a indywidualne konsultacje zawodowe; b indywidualne zajęcia psychologiczne. Usługa powinny obejmować: 1.Poradnictwo zawodowe indywidualne dla 230 osób, które ma na celu przełamanie barier, określenie potrzeb i predyspozycji zawodowych uczestników i ustalenie kierunków kształcenia, umożliwiające im realistyczny wybór lub zmianę zawodu oraz wejście powrót na rynek pracy; przy uwzględnieniu popytu na określone zawody na lokalnym rynku pracy. Każda osoba korzysta z 1 godziny konsultacji z doradcą zawodowym. 2.Indywidualne konsultacje psychologiczne dla 230 osób mających na celu: rozpoznanie sytuacji osobistej, podniesienie samooceny, zmotywowanie do uczestnictwa w projekcie. Każda osoba korzysta z 1 godziny konsultacji z psychologiem. 3. Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych oraz wyposażenia pomieszczeń, tj.: minimum dwa pomieszczenia spełniające warunki bhp i ppoż dostosowane do potrzeb realizacji działań indywidualnych z psychologiem lub doradcą zawodowym w celu nieskrępowanej pracy z uczestnikiem zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych rozmów bez ingerencji osób trzecich. Sale te powinny być wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe tj.: krzesła lub fotele, stolik oraz posiadać zaplecze sanitarne, wyposażone w sprzęt komputerowy oraz dostęp do internetu. W związku z uczestnictwem w projekcie kilku osób niepełnosprawnych ruchowo w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim, Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pomieszczenia na konsultacje dla tych osób w siedzibie Zamawiającego. 4. Zapewnienie sprawnego przebiegu konsultacji. Wykonawca zobowiązany jest do umawiania uczestników projektu na konsultacje. Zamawiający nie będzie pośredniczyć w ustalaniu terminu spotkań dla poszczególnych uczestników. Wykonawca będzie odpowiedzialny za umówienie wskazanych osób na poradnictwo zgodnie z przedłożonym przez siebie harmonogramem. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej w ciągu dwóch dni od podpisania umowy wykaz osób uczestniczących w projekcie. Zamawiający zastrzega, że ilość osób może zostać zmniejszona z powodu rezygnacji lub nieprzybycia na spotkania uczestników projektu. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obecności uczestników poprzez bieżące informowanie telefonicznie lub faks Zamawiającego o przypadkach braku obecności na zajęciach. Wykonawca zapewni realizację pkt. 1 i pkt. 2 w ten sposób, że do dnia 12 maja 2012 r. udział w konsultacjach zakończy nie mniej niż 120 osób. Wykonawca ma obowiązek opracować projekt formularza II i III części diagnozy społeczno - zawodowej uczestnika projektu II część - diagnoza zawodowa, III część diagnoza psychologiczna Projekty Formularzy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć jako załącznik do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do ww projektu formularza. I część diagnozy przeprowadza pracownik socjalny ze strony Zamawiającego -wzór w załączeniu. Wszystkie trzy części będą podstawą do wypełnienia IV części diagnozy potrzeb uczestnika projektu - Podsumowania, która będzie katalogiem instrumentów aktywnej integracji zaproponowanych beneficjentowi w ramach realizacji projektu. Potwierdzeniem wykonania usług będą harmonogramy, listy obecności oraz formularze diagnozy podpisane własnoręcznym, czytelnym podpisem psychologa lub doradcy zawodowego i uczestnika projektu biorącego udział w konsultacjach. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Biura Projektu oryginały ww dokumentów co tydzień, sukcesywnie, po zrealizowanych konsultacjach w terminach uzgodnionych z kierownikiem projektu. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 31 maja 2012r. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opracowany projekty Formularzy diagnozy część II i III. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do w/w projektu formularzy, które mogą podlegać modyfikacjom, zgodnie z uwagami Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wzór ankiety ewaluacyjnej, którą każdy uczestnik projektu musi wypełnić po odbytych konsultacjach. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia konsultacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Biura Projektu oryginały ankiet co tydzień, sukcesywnie wraz z pozostałymi dokumentami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej dwa zamówienia polegające na przeprowadzeniu poradnictwa psychologicznego i zawodowego dla minimum 100 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym każde przez osoby zagrożone wykluczeniem społecznym rozumie się osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, z co najmniej jednego powodu spośród wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej Dz. U. z 2004 r. Nr 64 poz. 593 z późn. zm. potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy oraz Informacja o salach, w którym wykonawca zamierza wykonać zamówienie -opis, wyposażenie adres wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi salami. Informacja musi potwierdzać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularze części II i III diagnozy społeczno - zawodowej potrzeb uczestnika projektu (II część - diagnoza zawodowa, III część diagnoza psychologiczna)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia się liczby osób objętych diagnozą, wysokość wynagrodzenia określonego w ust. 1 zostanie obniżona proporcjonalnie do zmniejszenia się zakresu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl, www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Dyrektor PCPR Łomża
Edward Jarota
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 23 mar 2012 11:16
Data opublikowania: piątek, 23 mar 2012 11:28
Data przejścia do archiwum: środa, 20 cze 2012 10:00
Opublikował(a): Urszula Szlichta
Zaakceptował(a): Urszula Szlichta
Artykuł był czytany: 2568 razy