BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na materiały biurowe i eksploatacyjne

Starostwo Powiatowe w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, Nr 113 poz. 759 z późń. zm.), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) Zarządzenia Nr 78/09 Starosty Łomżyńskiego z dnia 29 grudnia 2009 roku z późn. zm., dotyczącego Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 Euro, zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
FORMULARZ OFERTY
na wykonanie zamówienia o wartości powyżej
kwoty 6 000 euro netto do 14 000 euro netto

1. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO
Starostwo Powiatowe w Łomży
Ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
3. Wymagania związane z wykonaniem:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dla poszczególnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych wg tabeli „Wycena” stanowiący załącznik do formularza oferty.
- Oferta powinna uwzględniać koszt transportu. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego oraz ich wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Każdy z Wykonawców (oferentów) może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić (negocjacji nie prowadzi się),
-Zamówienia udziela się Wykonawcy (oferentowi), który zaoferował najniższą cenę i spełnia wymagania określone wyżej.
- Szacunkowe ilości materiałów podane w formularzu cenowym nie są wiążące dla
Zamawiającego przy realizacji zamówienia, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia
oferty.
- Cena określona w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia.

- W przypadku dostarczenia materiałów biurowych niezgodnych z warunkami zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu
3 dni roboczych od daty zgłoszenia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
4. Ofertę na załączonych drukach należy:
1) złożyć w formie pisemnej lub osobiście, w terminie do dnia 25 lutego 2013 do godziny 9.00 na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 18-400 Łomża, pokój 304 Ii piętro
2) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: PRS.042.5.6.2012
5. Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE
Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 86 215-69-18.
Data powstania: piątek, 15 lut 2013 12:41
Data opublikowania: piątek, 15 lut 2013 12:55
Data przejścia do archiwum: wtorek, 26 lut 2013 09:02
Opublikował(a): Renata Wierzba
Zaakceptował(a): Renata Wierzba
Artykuł był czytany: 2204 razy