BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27

Ogłasza przetarg na remont klatki schodowej i zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym i wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie oraz zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej i zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym i wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie oraz zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu klatki schodowej i zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży , wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym i wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie oraz zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży w oparciu o; 1.1. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 1. 2. Przedmiar robót. - stanowiący załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w podziale na zadania; 1. Wykonaniu remontu klatki schodowej w budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego. 2. Zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego. 3. Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym oraz wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie. 4. Zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - dla zadań 1, 2, 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Posiada opłaconą polisę , a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę minimum 150 000zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w oparciu o obowiązujące przepisy, normy oraz wymagania SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane, użyte i dostarczone materiały budowlane do prowadzenia robót budowlanych - na minimum 3 lata.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnione załączniki do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesie na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie w wysokości 5 % wartości przedmiotu postępowania na warunkach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 150 ust. 2 - dla zadań 1, 2, 3. 3. Jeżeli do realizacji umowy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców, to zobowiązany jest do przedłożenia zakresu ich świadczeń na rzecz Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest/ na etapie podpisania umowy/ do złożenia oświadczenia, że będzie odpowiadał za ich prace, jak za własną. 4. Sporządzony szczegółowy kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiary robót i obowiązujące przepisy prawa. 4.1. Sposób przygotowania kosztorysu ofertowego; a/ Wykonawca w kosztorysach ofertowych nie może pominąć jakiejkolwiek pozycji przedmiaru oraz powinien go wycenić zgodnie z opisem pozycji - bez pozycji dodatkowych, chyba, że będą wprowadzone przez Zamawiającego, w odpowiedzi na zapytania do SIWZ. b/ Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać zmian do przedmiarów robót. Wszelkie błędy dostrzeżone w przedmiarach wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert w trybie art. 38 PZP. c/ W przypadku uszczegółowienia i-lub zmian do pozycji przedmiaru, wprowadzonych przez Zamawiającego w wyniku zapytań Wykonawców art. 38 PZP, należy wszystkie wprowadzone modyfikacje uwzględnić w cenie, jak również w opisach pozycji przedmiarowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w poniższych okolicznościach w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: a) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, o prace dostosowawcze do zaistniałych zmian, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku jednakże nie więcej niż w ramach środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie niniejszego zadania, c) działanie siły wyższej np. klęski żywiołowe, anomalie pogodowe, katastrofa budowlana, działania wojenne itp., o czas trwania przeszkody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 404 Łomża - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 404 Łomża - Gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 242, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1 - 1.4. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt 2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaniu remontu klatki schodowej w budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym oraz wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wskazane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną i zapoznał się z przedmiarem robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 13 wrz 2013 14:22
Data opublikowania: piątek, 13 wrz 2013 14:40
Data przejścia do archiwum: wtorek, 1 paź 2013 09:53
Opublikował(a): Monika Szumowska
Zaakceptował(a): Monika Szumowska
Artykuł był czytany: 2406 razy