BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony na: Sprzedaż zbędnych i nieprzydatnych składników majątku ruchomego zakładu w drodze zebrania ofert:

I. Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża ogłasza przetarg na sprzedaż n/w sprzętu jako zbędne i nieprzydatne w dalszej działalności zakładu:
1. Głowica - ścinarka do poboczy drogowych – nr. inwentarzowy V/58/582-3/33/2008, nr. fabryczny 00237 – seria 01, masa własna – 260 kg, szerokość robocza – 90 cm, przekrój bębna nożowego – 39,5 cm, max obroty bębna 600 obr./ min., rok produkcji 2008, nóż mały SB 45 2 kpl. – producent „Rolmex – Misiuda” Kielce. Urządzenie służące do ścinania gałęzi i wyrównywania poboczy drogowych – odtwarzania rowów, jako zespół współpracujący z ciągnikiem podwieszony do wysięgnika. Część robocza jako walec ślimakowy z nożami stalowymi. Walec napędzany hydraulicznie z hydrauliki siłowej ciągnika – cena wywoławcza 8.800,00 zł brutto.
2. Głowica do obcinania krzaków i gałęzi – nr. inwentarzowy V/58/582-3/36/2009, nr. fabryczny 00604 – seria 01, TYP TR 155 (do Ø15 cm), masa własna 215 kg., szerokość robocza – 155 cm, wydajność do 3 km/h, trzy piły tarczowe, rok produkcji 2009. Utrzymanie służące do podcinania konarów drzew, krzewów i gałęzi, jako zespół współpracujący z ciągnikiem podwieszony do wysięgnika. Część robocza piły tarczowe trzy szt. napędzane hydraulicznie z hydrauliki siłowej ciągnika – cena wywoławcza 7.700,00 zł brutto.
3. Kosiarka do trawy Z-O42- nr 18584 z roku 2006, produkcji polskiej, kosiarka rotacyjna 2-u tarczowa. Powierzchniowo skorodowana, brak nożyków tnących, nadmierne luzy na ułożyskowaniu bębnów oraz wałka napędowego. Kosiarka wymaga naprawy – cena wywoławcza 750,00 zł brutto.
4. Samochód LIAZ -150.261, nr. inwentarzowy VII/74//742/6/99, nr rejestracyjny LMP 5073, rodzaj pojazdu – ciężarowy skrzyniowy – samowyładowczy, rok produkcji 1988, nr fabryczny J2DA1419, pojemność silnika – 11940 cm³, moc – 156Kw, masa własna – 7700kg, dopuszczalna masa całkowita – 16000kg., zapłon samoczynny, ilość cylindrów – R-6, wskazania licznika – 471011 km., kolor – kabina biały, skrzynia niebieski, ogumienie – KORMORAN 11.00R20, szt. 6, zużycie przód 20%, tył 50% - cena wywoławcza 7.600 zł brutto.
5. Przyczepa jednoosiowa, nr. inwentarzowy VII/74//748/38/2013– rok produkcji 1976, nr podwozia 0093 – cena wywoławcza 350,00 zł brutto.

II. W/w sprzęty można oglądać w obecności przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych od dnia 30 kwietnia 2015 r. w godzinach: 7.00 – 15.00 (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dnia i godziny oględzin).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-86) 218-41-89 w godz. 7.30- 14.30 lub na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Łomży.
III. Wadium.
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej
2. Wadium należy wpłacać wyłącznie w formie pieniężnej w złotych polskich na konto:
84 8762 0009 0003 2753 2000 0030 Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przelewu liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego.
3. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
4. Wadium złożone przez oferentów, których oferty zostaną odrzucone, zwraca się w terminie do 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
5. Wadium złożone przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.
6. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygra przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
IV. Oferta.
1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim oraz powinna zawierać:
a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1),
b) kserokopię dowodu wpłaty wadium,
c) parafowany wzór umowy (załącznik nr 2).
2. Oferty należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża pok. 1 (sekretariat) do 15 maja 2015r. do godz. 10ºº.
3. W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową, jako termin złożenia oferty przyjęty będzie termin otrzymania przesyłki.
4. Przetarg (otwarcie ofert) odbędzie się w dniu 15 maja 2015r. o godz. 10³º w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży w pok. 7.
5. Oferenci mogą uczestniczyć w sesji otwarcia.
6. Termin związania ofertą wynosi 7 dni od upływu terminu składania ofert.
7. Koperta zawierająca ofertę zgodną z ust. IV, pkt.1, ppkt. a, b, c, powinna być zamknięta, zaklejona i oznaczona nazwą i adresem oferenta z dopiskiem:
OFERTA „SPRZEDAŻ SKŁADNIKÓW ZBĘDNYCH I NIEPRZYDATNYCH
W DALSZEJ DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU”
8. Oferta zostanie odrzucona jeżeli:
a) została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
b) nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 1 pkt a, b, c lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
9. Organizator przetargu powiadomi oferenta niezwłocznie o odrzuceniu oferty.

V. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania któregokolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

VI. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.
VII. Regulamin przetargu - wraz z załącznikami znajduje się w sekretariacie ZDP
w Łomży oraz jest zamieszczony na BIP Starostwa Powiatowego w Łomży.
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 29 kwi 2015 07:57
Data opublikowania: środa, 29 kwi 2015 08:15
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 18 maj 2015 10:22
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 1410 razy