BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży -Sekretarza Powiatu

STAROSTA ŁOMŻYŃSKI na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r., poz.1202) ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża

 Określenie stanowiska urzędniczego: Sekretarz Powiatu Łomżyńskiego

1. Liczba lub wymiar etatu : 1

2. Miejsce wykonywania pracy: Łomża

3. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie: wyższe

2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w niżej wymienionych jednostkach:

- urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;

- starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;

- urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych;

- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;

- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,

w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w wyżej wymienionych jednostkach oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

3) obywatelstwo polskie,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

7) nieposzlakowana opinia

4. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość prawa samorządowego i procedur administracyjnych,

2) umiejętność planowania i organizacji pracy dużego zespołu pracowników,

3) posiadanie kompetencji kierowniczych,

4) kreatywność, samodzielność,

5) asertywność,

6) odporność na stres.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:

1)      wykonywanie zadań związanych z organizacją i funkcjonowaniem Powiatu   i Organów Powiatu,

2)      zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa Powiatowego oraz organizacji jego pracy,

3)      sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy oraz obiegiem informacji pomiędzy Starostwem Powiatowym a powiatowymi jednostkami organizacyjnymi,

4)      sprawowanie nadzoru w zakresie załatwiania skarg, wniosków i listów,

5)      sprawowanie nadzoru nad procesem informatyzacji Starostwa Powiatowego,

6)      sprawowanie nadzoru nad racjonalnym gospodarowaniem etatami i funduszem płac,

7)      zapewnianie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,

8)      zapewnianie przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej oraz zasad techniki prawodawczej,

9)      inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

6. Warunki pracy:

1) Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca odbywa się w biurze, wymaga również kontaktów i spotkań poza Starostwem.

2) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek Starostwa Powiatowego jest wyposażony w podjazd i windę co umożliwia wjazd oraz przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy, umożliwiający przygotowywanie dokumentów.

7. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób

niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej                        

i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

8. Wymagane dokumenty:

1) Życiorys ( CV ),

2) List motywacyjny,

3) Kwestionariusz osobowy,

4) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,

7)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

8)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

9)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,

11)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

9. Kopie innych dokumentów i oświadczeń:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.  

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego  w Łomży, ul. Szosa Zambrowska1/27 (pokój 304) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe  w Łomży, 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27, z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko „Sekretarza Powiatu Łomżyńskiego" w terminie do dnia 14 września 2015 r. do godz. 15.30. Decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Łomży.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.z2014r.poz.1202).

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane  w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży przez okres 3 miesięcy, a w przypadku ich nieodebrania zniszczone komisyjnie.

 Łomża, 04 wrzesień 2015 rok

Starosta

Elżbieta Parzych

Data powstania: piątek, 4 wrz 2015 15:19
Data opublikowania: piątek, 4 wrz 2015 15:24
Data edycji: piątek, 4 wrz 2015 15:26
Data przejścia do archiwum: wtorek, 15 wrz 2015 10:44
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 2055 razy
Ilość edycji: 1