BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

STAROSTA ŁOMŻYŃSKI na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża Określenie stanowiska urzędniczego: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łomży w wymiarze 1 etatu.

Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

 

  1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie:
  1. wyższe geodezyjne,
  2. znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725, 730, 1309);
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.

 

  1. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

 

  • znajomość obsługi programu geodezyjnego: TurboEwid;
  • przynajmniej jeden zakres uprawnień zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z art. 43 pkt. 1, pkt. 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • znajomość obowiązujących aktów prawnych:
  1. Ustawy o samorządzie powiatowym,
  2. Kodeksu postępowania administracyjnego,
  3. Statutu Powiatu Łomżyńskiego,
  4. Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży;
  • obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, plotera, skanera.

 

  • Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
  • prowadzenie operatu ewidencji gruntów i budynków-wprowadzanie zmian z terenu powiatu łomżyńskiego;
  • obsługa techniczna użytkownika ewidencji gruntów i budynków;
  • przyjmowanie zamówień na kopie dokumentów na wypisy i wyrysy z bazy EGIB;
  • wystawianie dokumentów opłaty za zamówione materiały;
  • sporządzanie zamówionych wyrysów i wypisów;
  • udzielanie odpowiedzi dotyczących gospodarstw rolnych oraz historii zmian  w operacie EGiB;
  • aktualizacja baz danych geodezyjnych;
  • inwentaryzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego, sporządzanie jego kopii zapasowych;
  • porządkowanie archiwów;
  • przygotowywanie materiałów do wyłączenia z zasobu;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań;
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę lub Naczelnika wydziału.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  2. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca administracyjno-biurowa;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
  1. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27;
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. od 7.30 do 15.30;
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze w budynku administracyjno-biurowym, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe;
  • budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełnia wymagania dostępności również dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy);
  • na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia;
  • w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie, a także ergonomia stanowiska pracy;
  • stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy.
  1. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 

        W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Łomży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

          Zgodnie z art. 13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach       samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

 

  1. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:
  • list motywacyjny;
  • curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe

(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

  • kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni

praw publicznych;

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku   z naborem, złożone na druku udostępnionym w pliku znajdującym się pod ofertą naboru;
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz  z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:

  • składać w zamkniętych kopertach do dnia 24 lutego 2020 r. do godz. 15.30 w kancelarii Starostwa Powiatowego w Łomży (II piętro, pok. 301), 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27

lub:

  • przesłać pocztą do dnia 24 lutego 2020 r. – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora          w Wydziale Geodezji Kartografii Katastru  i Gospodarki Nieruchomościami”.

            Dokumenty, które wpłyną po w/w  terminie nie będą rozpatrywane.

  • Informacje dodatkowe:

 

  • W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, co może być podstawą do odrzucenia oferty;
  • Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 25 lutego 2020 roku  o godz. 10.00;
  • Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 26 lutego 2020 roku o godz. 12.00, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308;
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok.304) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip;
  • Dodatkowych informacji udziela p. Beata Korwek- Sekretarz Powiatu, tel. 215 69 05.

 

Klauzula informacyjna:

  • AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest  STAROSTWO POWIATOWE  W ŁOMŻY reprezentowane przez Starostę Łomżyńskiego z siedzibą w Łomży pod adresem ul. Szosa Zambrowska 1/27,18-400 Łomża;
  • Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 86 2156900, e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl;
  • Dane osobowe będą przetwarzane do celów niniejszej rekrutacji pracowników i nie będą przekazywane osobom trzecim;
  • Wymóg podania danych osobowych przez osoby ubiegające się o pracę jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019, poz. 1282) oraz z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z póń. zm.);
  • Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawienia, a także ma prawo do żądania od administratora ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora;
  • Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych  w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
  • Oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po w/w terminie nieodebrane osobiście zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby wyłonionej do zatrudnienia zostaną dołączone do akt osobowych pracownika.

Starosta

Lech Marek Szabłowski

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 14 lut 2020 12:54
Data opublikowania: piątek, 14 lut 2020 13:01
Data przejścia do archiwum: środa, 26 lut 2020 08:18
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1074 razy