BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Protokół nr 27/18 z posiedzenia Komisji Rozwoju Gospodarczego Rady Powiatu Łomżyńskiego Rady Powiatu Łomżyńskiego w dniu 7 marca 2018 roku

Posiedzenie odbyło się w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27. Rozpoczęcie obrad nastąpiło o godzinie 9.50, natomiast zakończenie posiedzenia nastąpiło o godzinie 10.00.

Komisja obradowała w dziewięcioosobowym składzie na ogólną liczbę dziewięciu członków Komisji, co stanowi kworum, przy którym Komisja może obradować oraz podejmować prawomocne uchwały, wnioski, opinie i stanowiska. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

W posiedzeniu brali udział także zaproszeni goście (lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu).

Skład funkcyjny Komisji, który został ustalony na pierwszym posiedzeniu:

  1. Jacek Albin Nowakowski – Przewodniczący Komisji.
  2. Stefan Szymański – Wiceprzewodniczący Komisji.
  3. Antoni Włodkowski – członek Komisji.
  4. Jarosław Kulesza– członek Komisji.
  5. Adam Zaczek – członek Komisji.
  6. Barbara Zalewska – członek Komisji.
  7. Irena Zofia Przybylak – członek Komisji.
  8. Lech Marek Szabłowski – członek Komisji.
  9. Tomasz Paweł Chojnowski – członek Komisji.

Przebieg posiedzenia:

Przewodniczący Komisji – Jacek Albin Nowakowski poinformował, że przedmiotem obrad posiedzenia Komisji mają być następujące zagadnienia:

  1. Opracowanie i przyjęcie ramowego planu pracy Komisji na 2018 rok.
  2. Sprawy różne.

                      

Ad 1 Przewodniczący Komisji przypomniał, że głównym tematem jest opracowanie i przyjęcie planu pracy Komisji na 2018 rok. Mając na uwadze powyższe zaproponował wykonanie ww. zadania w oparciu o plany pracy przyjęte w poprzednich latach, z uwzględnieniem aktualnych potrzeb, które stoją przez Komisją.

 

Z kolei poprosił o zgłaszanie propozycji.

 

Członkowie Komisji, przychylając się do ww. propozycji oraz w oparciu o sugestie naczelników właściwych wydziałów Starostwa Powiatowego oraz kierowników właściwych jednostek organizacyjnych, 9-ma głosami „za”, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było, przyjęli plan pracy Komisji wg następującego układu:

L.p.

Temat posiedzenia

 

Termin

Uwagi

1.       

 

Monitorowanie Programu Rozwoju Powiatu Łomżyńskiego do 2020 roku wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko.

 

Cały rok

 

 

2.       

 

Zapoznanie ze sprawozdaniem z wykonania budżetu powiatu za 2017 rok.

 

II kwartał

 

 

 

3.       

 

Omówienie sprawozdania z działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży za 2017 rok.

 

II kwartał

 

 

4.       

 

Omówienie sprawozdania z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży za 2017 rok.

 

II kwartał

 

 

5.       

 

Przegląd stanu nawierzchni oraz remontów wykonanych na drogach powiatu łomżyńskiego w 2017 roku (przegląd wiosenny).

 

II kwartał

 

6.       

 

Zapoznanie ze stanem technicznym obiektów inżynierskich na drogach będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży.

 

Cały rok

 

 

7.       

 

Informacja nt. bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, ze szczególnym uwzględnieniem oznakowania pionowego i poziomego oraz funkcjonujących urządzeń drogowych.

 

Cały rok

 

 

 

8.       

 

Sprawozdanie z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży za I półrocze 2018 roku.

 

II półrocze

 

 

9.        

 

Przegląd stanu nawierzchni oraz remontów wykonanych na drogach powiatu łomżyńskiego w 2018 roku (przegląd jesienny).

 

III/IV kwartał

 

10.   

 

Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektu budżetu na 2019 rok.

 

IV kwartał

 

 

11.   

 

Opracowanie i przyjęcie planu pracy Komisji na 2019 rok.

 

IV kwartał

 

 

Ponadto w planie pracy Komisji na 2018 rok zostało uwzględnione opiniowanie projektów uchwał Rady Powiatu Łomżyńskiego, podlegających pod zakres kompetencyjny Komisji. Zadanie to będzie realizowane w miarę potrzeb, które wynikną w trakcie roku (pan pracy Komisji stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu).

 

Ad 2 W sprawach różnych zebrani nie zgłosili zagadnień, które w ich ocenie wymagałby przedstawienia na forum Komisji.

 

Z kolei Przewodniczący Komisji – Jacek Albin Nowakowski, mając na uwadze brak chętnych do dalszej dyskusji oraz wyczerpanie tematów zgłoszonych na wstępie, zakończył 27-me posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego.

 
Data powstania: środa, 1 lip 2020 15:22
Data opublikowania: środa, 1 lip 2020 15:24
Opublikował(a): Marcin Pieńkowski
Zaakceptował(a): Marcin Pieńkowski
Artykuł był czytany: 696 razy