BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 ogłasza przetarg nieograniczony

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę drzwi wejściowych i wewnętrznych w budynkach Przychodni
ZPOZ w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę drzwi wejściowych i wewnętrznych w budynkach Przychodni Rejonowej w Jedwabnem, Gminnym Ośrodku Zdrowia w Piątnicy, Wiejskim Ośrodku Zdrowia w Rogienicach oraz w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 2 w Łomży przy ul. Kolegialnej 1.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zadanie jest niepodzielne.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
Formularz zawierający istotne warunki zamówienia można odebrać osobiście lub pocztą w sekretariacie ZPOZ w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27.
Cena formularza SIWZ wynosi 36,60 zł/ z vat/
Należność za formularz powinna być wpłacona na konto ZPOZ w banku PKO S.A. 53124015321111000020553021.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZPOZ w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27 .
Koperta powinna być oznaczona:
“PRZETARG NIEOGRANICZONY – wymianę drzwi zewnętrznych i wewnętrznych w budynkach ZPOZ w Łomży
“Nie otwierać przed 07.11 .2005r. godz. 10.15”
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
Stanisław Studencki - sprawy merytoryczne tel. 2156949 w godz. 8 -14
Kazimierz Gawroński - sprawy formalno - prawne tel. 86 2156949 w godz. 8 -14
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (%)

CENA - 100 %

W przetargu mogą wziąć udział dostawcy - wykonawcy spełniający następujące warunki:
I. z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych
II. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 w/ w ustawy
III. wniosą należyte zabezpieczenie umowy w wysokości 5% ceny oferty
IV. termin wykonania prac do 10 dni liczonych od dnia podpisania umowy
-poświadczone oświadczeniami

Termin składania ofert upływa dnia 07.11 .2005r. godz.1000
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie zamawiającego w Gabinecie Dyrektora o godz.10.15
Termin realizacji zamówienia do 10 dni liczonych od dnia podpisania umowy
Termin związania z ofertą 30 dni od otwarcia ofert
Data powstania: piątek, 21 paź 2005 14:50
Data opublikowania: piątek, 21 paź 2005 14:58
Data przejścia do archiwum: wtorek, 8 lis 2005 07:46
Opublikował(a): Monika Szumowska
Zaakceptował(a): Monika Szumowska
Artykuł był czytany: 3075 razy