BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 33/10 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 9 sierpnia 2010 roku
w sprawie powołania komisji wewnętrznej do wyłonienia specjalistycznej kadry na potrzeby realizacji projektu „Spółdzielnia Socjalna – moja własna szansa na pracę”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 , Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia

Na podstawie art. 35 ust.2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1592 z późn. zm. ) i art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) w związku z realizacją projektu „Spółdzielnia socjalna – moja własna szansa na pracę”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich , Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia zarządzam, co następuje:


§ 1.

W związku z realizacją przez Starostwo Powiatowe w Łomży projektu „Spółdzielnia socjalna – moja własna szansa na pracę”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, powołuje się Komisję Wewnętrzną w celu dokonania wyboru ofert/-y na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zaproszeniach do złożenia ofert, składających się z członków zespołu projektowego, tj.:

1) Dariusz Budrowski – Kierownik projektu – Przewodniczący Komisji
2) Adam Choiński – Asystent Merytoryczny
3) Edyta Zawojska – Asystent Organizacyjny
4) Katarzyna Modzelewska - Asystent Finansowy

§ 2.

Postępowanie w sprawie wyboru oferty zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem pracy komisji wewnętrznej stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta
Krzysztof Kozicki

Załącznik
do Zarządzenia Nr 33/2010
Starosty Łomżyńskiego
z dnia 9 sierpnia 2010 r.


Regulamin pracy komisji wewnętrznej do wyłonienia specjalistycznej kadry na potrzeby realizacji projektu „Spółdzielnia Socjalna – moja własna szansa na pracę”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 , Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia.
Celem regulaminu jest ustalenie warunków wyboru ofert/-y na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zaproszeniu, w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór.

Rozdział 1
POWOŁANIE KOMISJI

§ 1.
1. W celu dokonania oceny formalnej dokumentów złożonych zgodnie z ogłoszeniem oraz w celu wyboru ofert/-y na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zaproszeniu do złożenia ofert w ramach realizacji projektu „Spółdzielnia socjalna – moja własna szansa na pracę”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Starosta Łomżyński w formie zarządzenia powołał Komisję wewnętrzną składających się z członków zespołu projektowego w składzie:
1) Dariusz Budrowski – Kierownik projektu – Przewodniczący Komisji
2) Adam Choiński – Asystent Merytoryczny
3) Edyta Zawojska – Asystent Organizacyjny
4) Katarzyna Modzelewska - Asystent Finansowy
2. Komisja działa do czasu zakończenia procedury wyboru specjalistycznej kadry na potrzeby realizacji projektu „Spółdzielnia socjalna – moja własna szansa na pracę”, tj. najpóźniej do dnia 31.12.2011 roku.


Rozdział 2
TRYB PRACY KOMISJI

§ 2.

1. Komisja z należytą starannością przeprowadzi badanie rynku w zakresie zapotrzebowanej specjalistycznej kadry specjalistów na potrzeby realizacji projektu. W tym celu:
a) przygotuje zaproszenia do składania ofert na stanowiska specjalistów (w zakresie doradztwa podstawowego, specjalistycznego, trenerów, prelegentów) a następnie udostępni do wiadomości publicznej zgodnie z procedurami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Łomży;
b) na podstawie zebranych ofert Komisja wewnętrzna weźmie pod uwagę złożone dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz zaproponowane przez specjalistów wynagrodzenie za pracę;

2. Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowań należy udzielanie wyjaśnień dotyczących zamówienia.


Rozdział 3
ROZPATRZENIE OFERT

§ 3.
1. Po upływie terminu składania ofert komisja rozpoczyna swoją pracę, prace komisji odbywają się na posiedzeniu zwoływanym przez jej przewodniczącego.
2. Komisja dokonuje analizy złożonych ofert i dokumentów kandydatów na specjalistyczną kadrę na potrzeby realizacji projektu „Spółdzielnia socjalna – moja własna szansa na pracę”.
3. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych, zawartych w ofercie/aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w zaproszeniu do składania ofert.
4. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości wybrania oferty lub zatrudnienia kandydata w formie wskazanej w ogłoszeniu celem zrealizowania zadań przewidzianych w ogłoszeniu.


Rozdział 4
WYBÓR KANDYDATA

§ 4.
1. Po przeprowadzonej analizie ofert i dokumentów aplikacyjnych Komisja wewnętrzna wybiera ofertę najlepiej spełniającą wymagane kryteria.
2. Po zakończeniu procedury naboru komisja wewnętrzna sporządza protokół z posiedzenia i przekazuje go Staroście Łomżyńskiemu do zatwierdzenia.


Rozdział 5
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

§5.

1. Informację o wyborze oferty upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Łomżyńskiego (jeżeli ogłoszenie było publikowane na stronie internetowej).
2. Starosta Łomżyński zawiadamia na piśmie/i lub telefonicznie i /lub e-mailem o wyniku kandydata, który został wyłoniony przez komisję wewnętrzną.


Rozdział 6
SPOSÓB POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI APLIKACYJNYMI.

§ 6.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów stanowią część dokumentacji projektowej.
Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 3 wrz 2010 10:49
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1360 razy
Ilość edycji: 1