BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 51/2012 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 10 października 2012 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1

Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2010.113.759 z późniejszymi zmianami ).

powołuję komisję
w składzie:
Jerzy Kowalewski - przewodniczący
Marian Woronkin - z-ca przewodniczącego
Bożena Kadłubowska - sekretarz
Bogdan Długołęcki - członek
Zbigniew Gryglik - członek

do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na dostawę sprzętu komputerowego
i oprogramowania w postaci:
1. pięciu komputerowych stacji roboczych, (komputer wraz z monitorem, systemem operacyjnym Windows 7, zasilaczem UPS 400VA, programem Office 2010 SMB i programem do robienia kopii i nagrywania płyt),
2. rozbudowa istniejącego serwera/macierzy,
3. zakup pamięci masowej około 8 TB.

§2

Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta
Lech Marek Szabłowski

Łomża dnia 2012-10-10
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 51/2012 z dnia 10 października 2012r.

REGULAMIN PRACY

Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 51/12 z dnia
10 października 2012r
Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2010.113.759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
Komisja zakończy działalność w dniu końcowego odbioru sprzętu określonego w zawartej umowie.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego w postaci: pięciu komputerowych stacji roboczych, (komputer wraz
z monitorem, systemem operacyjnym Windows 7, zasilaczem UPS 400VA, programem
Office 2010 SMB i programem do robienia kopii i nagrywania płyt), rozbudowy istniejącego serwera/macierzy i zakupu pamięci masowej około 8 TB.
2. Otwarcie ofert.
2.1 Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
2.2 Przewodniczący Komisji Przetargowej przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej;
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
2.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu:
- nazwy oferentów których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po terminie,
- nazwy oferentów których złożone oferty spełniają wymogi określone w SIWZ w zakresie: terminu wpływu, podania ceny brutto i netto, terminu wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunków płatności.
3. Ocena złożonych ofert.
W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty
odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach
publicznych i SIWZ.
Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i wyłoni
najkorzystniejszą ofertę.
4. Komisja przeprowadzi odbiór dostarczonego sprzętu oraz sporządzi na to okoliczność protokół odbioru.

Starosta
Lech Marek Szablowski




Data dodania:
Data upublicznienia: wtorek, 23 paź 2012 10:30
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1157 razy