BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 18/2014 Starosty Łomzyńskiego

z dnia: 8 maja 2014 roku
w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 15 i art. 38a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 595 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję niżej wymienione osoby w skład Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku, zwanej dalej Komisją na kadencję w latach 2014 - 2017:
1. Lech Marek Szabłowski - przewodniczący,
2. Maria Mrozek – radna powiatu łomżyńskiego,
3. Mirosław Szymanowski – radny powiatu łomżyńskiego,
4. Edward Jarota - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży;
5. Ewa Jadwiga Wojtczak - Pedagog Zespołu Szkół w Marianowie;
6. Jan Iwanowski - Naczelnik Wydziału Patrolowo-Interwencyjnego Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
7. Mieczysław Grajewski – Naczelnik Wydziału Sztab Policji Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
8. Grzegorz Bielski - prokurator Prokuratury Rejonowej w Łomży;
9. Edward Łada – Wójt Gminy Piątnica.

§ 2

Przewodniczący może zaprosić do udziału w pracach Komisji z głosem doradczym funkcjonariuszy i pracowników innych niż Policja powiatowych służb, inspekcji i straży oraz pracowników innych organów administracji publicznej wykonujących zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu.

§ 3
Do zadań Komisji należy:
1. ocena zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu,
2. opiniowanie pracy Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży, a także jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
3. przygotowanie projektu powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
4. opiniowanie projektów programów współdziałania Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży oraz jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
5. opiniowanie projektu budżetu powiatu – w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
6. opiniowanie projektów aktów prawa miejscowego i innych dokumentów sprawach związanych z wykonywaniem zadań, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4,
7. opiniowanie zleconych przez starostę, innych niż wymienione w pkt. 2 i pkt. 4 – 6 zagadnień dotyczących porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.

§ 4

Kadencja Komisji trwa 3 lata.

§ 5

Odwołanie członka Komisji przed upływem kadencji przez organ, który go powołał lub delegował jest możliwe jedynie z ważnych powodów, które podaje się na piśmie. Członkostwo w Komisji radnego delegowanego przez radę powiatu ustaje zawsze z wygaśnięciem jego mandatu.

§ 6

W przypadku śmierci, odwołania lub rezygnacji członka Komisji przed upływem kadencji, organ, który go powołał lub delegował, powołuje lub deleguje nowego członka Komisji na okres pozostały do upływu kadencji poprzedniego członka.

§ 7

Posiedzenia Komisji zwołuje przewodniczący w zależności od potrzeb.

§ 8

Obsługę administracyjno - biurową Komisji zapewnia Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Łomży.

§ 9

Traci moc Zarządzenie nr 10/11 Starosty łomżyńskiego z dnia 9 marca 2011 roku w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

§ 10

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta
Lech Szabłowski
Data dodania:
Data upublicznienia: wtorek, 27 maj 2014 11:42
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1205 razy