BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE Nr 27/05 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 11 kwietnia 2005 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art.20a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177)

powołuję komisję w składzie:

Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Wiesława Borawska - sekretarz
Anna Jałbrzykowska - członek

do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie :
-projektu podziału nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Łomżyńskiego, położonej w Nowogrodzie przy ul. Miastkowskiej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1552 o pow.0,3630 ha;
-operatu szacunkowego powstałej w wyniku podziału działki przewidzianej do sprzedaży .

§2

Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta
Wojciech Kubrak

Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 27/05 z dnia 11 kwietnia 2005r.r


REGULAMIN PRACY

Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 27/05 z dnia
11 kwietnia 2005r;
1.1.Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2.Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3.Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4.Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5.Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2.Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie :
-projektu podziału nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Łomżyńskiego, położonej w m. Nowogród przy ul. Miastkowskiej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1552 o pow.0,3630ha;
-operatu szacunkowego nieruchomości powstałej w wyniku projektu podziału, przewidzianej do sprzedaży.
3.Otwarcie ofert.
3.1.Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
-skład Komisji Przetargowej;
-nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
-oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.

3.3.Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
-nazwę i adres oferenta;
-cenę oferty.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1.W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2.Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.


Starosta
Wojciech Kubrak











Data dodania:
Data upublicznienia: środa, 13 kwi 2005 10:25
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1581 razy