BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 28/2019 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 30 sierpnia 2019 roku
w sprawie zmieniające zarządzenie w sprawie zasad postępowania z dokumentacją i wykonywania czynności kancelaryjnych w Starostwie Powiatowym w Łomży

 

               Na podstawie art.34 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym    (Dz. U. 2019 r., poz. 511 i 1571) oraz § 1 ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. poz. 67) oraz   § 1 ust. 3 i § 42 ust. 3  Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych  (Dz. U. Nr 27, poz.140)  zarządzam, co następuje:

 § 1.

W zarządzeniu nr 6/2016 Starosty Łomżyńskiego z dnia 12 lutego 2016 roku w sprawie  zasad postępowania z dokumentacją  i wykonywania czynności kancelaryjnych  w Starostwie Powiatowym w Łomży w § 3 po ust. 4 dodaje się ust. 5-8 w brzmieniu:


  1. 5. Ze względu na obowiązek rejestrowania w innych systemach informatycznych, rejestracji w systemie „Smartdoc” nie podlegają  :

1) wnioski o rejestrację oraz wszelkie inne czynności związane z rejestracją, wyrejestrowywaniem pojazdów w centralnej ewidencji pojazdów, rejestrowane  bezpośrednio w Wydziale Komunikacji                w systemie  POJAZD,

2) wnioski o wydanie uprawnień oraz wszelkie inne czynności związane z wydawaniem, cofaniem, zatrzymywaniem uprawnień do kierowania pojazdami rejestrowane bezpośrednio w Wydziale Komunikacji  w systemie KIEROWCA,

3) wnioski  związane z udostępnianiem danych i dokumentów z zasobu geodezyjnego                                         i kartograficznego, w tym z ewidencji gruntów i budynków,  rejestrowane bezpośrednio   w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w systemie EWID 2007 oraz zawiadomienia z Sądu Rejonowego dotyczące zmian w księgach wieczystych.


  1. 6. Zarejestrowane przesyłki pracownik Kancelarii Ogólnej przekazuje  do dekretacji Sekretarzowi Powiatu lub pod Jego nieobecność Wicestaroście lub Staroście oraz  bezpośrednio do Naczelników Wydziałów/Kierujących Wydziałami lub do pracowników, jeżeli przesyłki adresowane są imiennie.

7.Wyłącza się z dekretacji zawiadomienia z Sądu Rejonowego w Łomży dotyczące zmian  w księgach wieczystych, które opatrzone pieczęcią wpływu przekazuje są do Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.


  1. W Kancelarii Ogólnej skanowaniu podlegają akty notarialne, które po zarejestrowaniu i dekretacji podlegają rejestracji w systemie ,,Smartdoc”.

 § 2

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu. 

 § 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2019 roku.

 

Starosta

Lech Marek Szabłowski

Data dodania:
Data upublicznienia: wtorek, 8 paź 2019 13:51
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 817 razy