BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE NR 1/08 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 04 stycznia 2008 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji.


Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust.1 -3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2006r. Nr164 poz.1163 tekst jednolity z późn. zm.) zarządzam, co następuje:



§1


Powołuję Komisję przetargową do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na dostawę materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, w następującym składzie:

1. Wiesław Jemielity – przewodniczący,

2. Adam Urbanowski – sekretarz,

3. Marcin Pieńkowski – członek.


§2

Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem jego podpisania.

Starosta
Krzysztof Kozicki


Załącznik do Zarządzenia Starosty Łomżyńskiego nr 1/08 z dnia 4 stycznia 2008r.

REGULAMIN PRACY

Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 1/08 z dnia 4 styczeń 2008r.

2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

3. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 z późn. zm. ), zwanej dalej „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu

4. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia zadań określonych w ust. 7-13 regulaminu.

5. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.

6. Komisja kończy swoją działalność w dniu podpisania umowy.

7. Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup stolarki drzwiowej i materiałów budowlanych.

Otwarcie ofert.



8. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w SIWZ

9. Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:

a) skład Komisji Przetargowej;

b) nazwy wykonawców dostaw, których oferty zostały złożone po wyznaczonym terminie;

c) oferty z okazaniem, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.

10. Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:

a)nazwę i adres wykonawcy dostaw;

b)cenę oferty;

11. Przewodniczący może również poinformować zebranych o przewidywanym terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania wyników do publicznej wiadomości.

Ocena złożonych ofert.

12. W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie

oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w SIWZ i Ustawie.

13. Komisja sporządzi protokół z otwarcia ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty





Data dodania:
Data upublicznienia: środa, 5 mar 2008 14:08
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1395 razy