BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Zapytanie o cenę na dostawę niszczarki do dokumentów

Starostwo Powiatowe w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę niszczarki do dokumentów do realizacji projektu „Kwalifikacje na czasie – praca w zasięgu ręki”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Oferent powinien także przedstawić informacje o:
1. Szybkości realizacji zamówienia,
2. Możliwości bezpośredniej dostawy zamówienia do zleceniodawcy.

Oferty należy składać listownie, osobiście w biurze projektu – pokój 323
Starostwo Powiatowe w Łomży. Wydział Promocji, Rozwoju i Spraw Społecznych
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
pokój 323
faxem 086 215-69-04 lub na e-mail: edyta.zawojska@powiatlomzynski.pl
do dnia 29 lipca 2009 roku.

Wykonawca powinien sporządzić jedną ofertę cenową zgodnie z załącznikiem 1, w oparciu o szczegółowy opis zamówienia.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny (ceny proszę podawać w cenach brutto) oraz szybkością realizacji zamówienia z możliwością dostawy do zamawiającego.


Kontakt:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
tel. (086) 215-69-13
fax.(086) 215-69-04
e-mail: edyta.zawojska@powiatlomzynski.pl

Pliki do pobrania:

Data powstania: czwartek, 23 lip 2009 09:20
Data opublikowania: czwartek, 23 lip 2009 09:38
Data edycji: piątek, 24 lip 2009 09:16
Data przejścia do archiwum: piątek, 31 lip 2009 10:53
Opublikował(a): Edyta Zawojska
Zaakceptował(a): Edyta Zawojska
Artykuł był czytany: 1226 razy
Ilość edycji: 3