BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przyjmowanie zwiadomień o zakończeniu budowy

Wymagane dokumenty:
- zawiadomienie o zakończeniu budowy
- oryginał dziennika budowy:
a) o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami,
b) o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania - ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu,
- oświadczenie o właściwym zagospodarowaniu terenów przyległych, jeżeli eksploatacja wybudownego obiektu jest uzależniona od ich odpowiedniego zagospodarowania,
- protokoły badań i sprawdzeń,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- w razie zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dokonanych podczas wykonywania robót, kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby uzupełniający opis. W takim przypadku w/w oświadczenie kierownika budowy powinno być potwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego, jeżeli został ustanowiony.

Zawiadomienie dokonuje się co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem przystąpieni do użytkowania.
Data powstania: środa, 21 sty 2004 09:35
Data opublikowania: środa, 21 sty 2004 09:59
Data przejścia do archiwum: wtorek, 10 lut 2004 08:29
Opublikował(a): Marek Raszczyk
Zaakceptował(a): Marek Raszczyk
Artykuł był czytany: 1895 razy