BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg publiczny pisemny na sprzedaż zbędnych i nieprzydatnych składników majątku ruchomego zakładu

I. Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża ogłasza przetarg na sprzedaż n/w sprzętów jako zbędne i nieprzydatne w dalszej działalności zakładu:

 

1. Polonez TRUC ROY Plus marka DAEWOO-FSO nr inwentarzowy VII/74/742/21/2001, nr rejestracyjny BL 05258, rok produkcji 1999, rodzaj pojazdu- samochód ciężarowy 5 osobowy, nr identyfikacyjny podwozia SUPB16EJLXN072489, pojemność/moc silnika 1905 cm3, wskazania drogomierza 258024 km, dopuszczalna masa całkowita 2230kg, masa własna 1355 kg, ładowność 875kg, dopuszczalny nacisk na osie 10kN, kolor nadwozia-zielony, ogumienie SAVA 175R14C zużycie bieżnika 80%-cena wywoławcza 1 000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc złotych).

2. Przyczepa ciężarowa rolnicza samowyładowcza marka POM-GOSTYŃ, typ/model T0-76, nr inwentarzowy VII/74/748/7/99, nr rejestracyjny LOP 739B,rok produkcji 1989, nr identyfikacyjny podwozia BLX001130409, dopuszczalna masa całkowita 700kg, masa własna-1800kg, ładowność-5200kg, dopuszczalny nacisk na osie-40kN, kolor przyczepy-szary, skrzynia ładunkowa-metalowa, rodzaj rozładunku-hydrauliczny, ogumienie-P.BKT 11.5/80-15.3 zużycie bieżnika 80%,; T.Good Year 11.5/80-15.3 szt 1 zużycie bieżnika 80%-cena wywoławcza-5 000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych brutto).

3. Równiarka drogowa, marka DORMASZ-Rosja, DZ-122A-6, nr inwentarzowy V/58/582/2/99, nr fabryczny 138973, , nr silnika 14736, rok produkcji 1987, wskazanie licznika 2289mtg, pojemność silnika/moc-11150cm3/90kW, rodzaj silnika R-6 zapłon samoczynny-diesel, typ A-01M, wymiary w mm/dł/szer/wys-92600/2550/3100, masa własna 14736 kg, ilość osi-3, lemiesz równiarki-pełnoobrotowy o szerokości 37440 mm, lemiesz spycharkowy przedni o szerokości 2475 mm, kolor równiarki żółty, marka opon/rozmiar-P.SEHA KNK10 14.00-20 PR zużycie 15%; T.KAMA ON-25 14.00-20 zużycie 15%, wyposażenie standardowe- typowe dla tego rodzaju i typy równiarki, cena wywoławcza
15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych brutto).

II. W/w sprzęty można oglądać w obecności przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych od dnia 02.12.2016 r. w godzinach: 7.00 – 15.00 (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dnia i godziny oględzin).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-86) 218-41-89 w godz 7.30- 14.30 lub na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Łomży (http://www.powiatlomzynski.pl/bip/)

III. Wadium.

1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej

2. Wadium należy wpłacać wyłącznie w formie pieniężnej w złotych polskich na konto:

63 8762 0009 0003 2753 2000 0020, Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przelewu liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego.

3. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

4. Wadium złożone przez oferentów, których oferty zostaną odrzucone, zwraca się w terminie do 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.

5. Wadium złożone przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.

6. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygra przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.

IV. Oferta.

1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim oraz powinna zawierać:

a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1),

b) kserokopię dowodu wpłaty wadium,

c) parafowany wzór umowy (załącznik nr 3).

2. Oferty należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża pok. 1 (sekretariat) do 19 listopada 2016r. do godz. 10ºº.

3. W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową, jako termin złożenia oferty przyjęty będzie termin otrzymania przesyłki.

4.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19 listopada 2016r. o godz. 1030 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży w pok. 7.  

5. Oferenci mogą uczestniczyć w sesji otwarcia.

6. Termin związania ofertą wynosi 7 dni od upływu terminu składania ofert.

7. Koperta zawierająca ofertę zgodną z ust. IV, pkt.1, ppkt. a, b, c, powinna być zamknięta, zaklejona i oznaczona nazwą i adresem oferenta z dopiskiem:

OFERTA NA „SPRZEDAŻ SKŁADNIKÓW ZBĘDNYCH I NIEPRZYDATNYCH
W DALSZEJ DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU”

8. Oferta zostanie odrzucona jeżeli:

a) została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,

b) nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 1 pkt a, b, c lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

9. Organizator przetargu powiadomi oferenta niezwłocznie o odrzuceniu oferty.

10. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania któregokolwiek z ofert, bez podania przyczyny

11. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.

VII. Regulamin przetargu–wraz z załącznikami znajduje się w pokoju nr 11 w ZDP  
w Łomży oraz jest zamieszczony w BIP Starostwa Powiatowego w Łomży.

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 2 gru 2016 08:08
Data opublikowania: piątek, 2 gru 2016 08:16
Data przejścia do archiwum: wtorek, 20 gru 2016 10:17
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 2708 razy