BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 42 /2010 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 16 sierpnia 2010 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia personelu dla potrzeb projektu „Kwalifikacje na czasie – pewna praca, pewny awans”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw

Na podstawie art. 35 ust.2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1592 z późn. zm. ) i art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) w związku z realizacją projektu „Kwalifikacje na czasie – pewna praca, pewny awans”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw zarządzam, co następuje:


§ 1.

W związku z realizacją przez Starostwo Powiatowe w Łomży projektu „Kwalifikacje na czasie – pewna praca, pewny awans”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, powołuje się Komisję w celu dokonania wyboru oferty na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zaproszeniach do złożenia oferty w składzie:

1) Edyta Zawojska - Przewodniczący Komisji,
2) Renata Wierzba - Członek Komisji,
3) Monika Wysocka- Sekretarz Komisji.


§ 2.

Postępowanie w sprawie wyboru oferty zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem pracy komisji stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Starosta
Krzysztof Kozicki



Załącznik
do Zarządzenia Nr 42/2010
Starosty Łomżyńskiego
z dnia 16.08.2010 r.


Regulamin pracy komisji do wyłonienia personelu dla potrzeb projektu „Kwalifikacje na czasie – pewna praca, pewny awans”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Celem regulaminu jest ustalenie warunków wyboru oferty na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zaproszeniu, w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór.

Rozdział 1
POWOŁANIE KOMISJI

§ 1
1. W celu dokonania oceny formalnej dokumentów złożonych zgodnie z ogłoszeniem oraz w celu wyboru oferty na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zaproszeniu w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje na czasie – pewna praca, pewny awans”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Starosta Łomżyński w formie zarządzenia powołał Komisję w składzie:
1) Edyta Zawojska - Przewodniczący Komisji,
2) Renata Wierzba - Członek Komisji,
3) Monika Wysocka- Sekretarz Komisji.
2. Komisja działa do czasu zakończenia procedury wyboru personelu zgodnie z ogłoszonymi zaproszeniami ofertowymi.
3. Komisję obowiązują w szczególności przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) zwanej dalej ustawą, oraz postanowienia niniejszego regulaminu.


Rozdział 2
TRYB PRACY KOMISJI

§ 2
1. Komisja z należytą starannością przeprowadzi badanie rynku w zakresie wyłonienia personelu na potrzeby realizacji projektu. W tym celu:
a) przygotuje zaproszenia do składania ofert na poszczególne stanowiska zaplanowane w projekcie, a następnie udostępni do wiadomości publicznej zgodnie z procedurami zawartymi w Zarządzeniu Starosty Łomżyńskiego
b) na podstawie zebranych ofert na poszczególne stanowiska zaplanowane w projekcie, wybierze najkorzystniejszą biorąc pod uwagę złożone dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz zaproponowane wynagrodzenie.

2. Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowań należy udzielanie wyjaśnień dotyczących zaproszeń do składania ofert na poszczególne stanowiska zaplanowane w projekcie.

Rozdział 3
ROZPATRZENIE OFERT

§ 3
1. Po upływie terminu składania ofert na poszczególne stanowiska zaplanowane w projekcie, komisja rozpoczyna swoją pracę, prace komisji odbywają się na posiedzeniu zwoływanym przez jej przewodniczącego.
2. Komisja dokonuje analizy złożonych ofert na podstawie dokumentów kandydatów.
3. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych, zawartych w ofercie/aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.
4. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości zatrudnienia kandydata w formie wskazanej w zaproszeniu do składania ofert celem zrealizowania zadań przewidzianych w zaproszeniu.

Rozdział 4
WYBÓR KANDYDATA

§ 4
1. Po przeprowadzonej analizie dokumentów aplikacyjnych Komisja wybiera ofertę najlepiej spełniającą wymagane kryteria.
2. Po zakończeniu procedury naboru komisja sporządza protokół z posiedzenia i przekazuje go Staroście Łomżyńskiemu do zatwierdzenia.

Rozdział 5
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

§5
1. Informację o wyborze oferty upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Łomżyńskiego (jeżeli ogłoszenie było publikowane na stronie internetowej).
2. Starosta Łomżyński zawiadamia telefonicznie i/lub e-mailowo o wyniku kandydata, który został wyłoniony przez komisję.


Rozdział 6
SPOSÓB POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI APLIKACYJNYMI.

§ 6
Dokumenty aplikacyjne kandydatów stanowią część dokumentacji projektowej.

Starosta
Krzysztof Kozicki
Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 3 wrz 2010 11:22
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1254 razy