BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 54/2012 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 22 października 2012 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji

§1
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

powołuję komisję przetargową
w składzie:
1. Wiesław Jemielity - przewodniczący
2. Zbigniew Kowalewski - sekretarz
3. Karolina Przybyłek - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na „Dostawę tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2013-2015 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży”.
§ 2
Nadaje Regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzania.
§ 3
Zarządzanie wchodzi w życie z dniem podpisania

Starosta
Lech Szabłowski


Załącznik do Zarządzenia
Starosty Łomżyńskiego
Nr 54/2012
z dnia 22 października 2012r.

REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2013-2015 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży”.
1. Działania Komisji
Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty łomżyńskiego nr 54/2012 z dnia 22 października 2012r. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 13 poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przepisy aktów wykonawczych do ustawy, wydanych na jej podstawie oraz postanowień niniejszego regulaminu.
Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków. W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji, pracami kieruje sekretarz komisji.
Komisja zakończy działalność w dniu zawarcia umowy na dostawy określone w zawartej umowie.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego p.n. „Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2013-2015 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży”
2. Otwarcie ofert.
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej,
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie,
- oferty - okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje w protokole czy złożone oferty spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Ocena złożonych ofert.
W trakcie oceny złożonych ofert Komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.





















Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 4 sty 2013 12:01
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1215 razy