BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 63/2012 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 17 grudnia 2012 roku
w sprawie powołania komisji wewnętrznej do wyłonienia obsługi prawnej projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie Ekonomii Społecznej


Na podstawie art. 35 ust.2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1592 z późn. zm. ) i art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) w związku z realizacją projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie Ekonomii Społecznej zarządzam, co następuje:

§ 1.
W związku z realizacją przez Starostwo Powiatowe w Łomży – Partnera projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej - Subregion Łomżyński” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie Ekonomii Społecznej, powołuje się Komisję wewnętrzną w celu wyłonienia obsługi prawnej w/w projektu, składających się z:
1) Katarzyna Modzelewska - Przewodniczący Komisji,
2) Renata Wierzba - Członek Komisji,
3) Joanna Olszewska - Sekretarz Komisji.

§ 2
Postępowanie w sprawie wyłonienia obsługi prawnej w/w projektu zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem pracy komisji wewnętrznej, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Starosta
Lech Szabłowski


Załącznik nr 1
do Zarządzenia Nr 63/2012
Starosty Łomżyńskiego
z dnia 17 grudnia 2012 r.

Regulamin pracy komisji wewnętrznej do wyłonienia obsługi prawnej projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie Ekonomii Społecznej

Celem regulaminu jest ustalenie warunków wyboru oferty na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w ogłoszeniu o naborze na obsługę prawną projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór.

Rozdział 1
POWOŁANIE KOMISJI
§ 1
1. W celu dokonania wyboru oferty/-y w związku z naborem na obsługę prawną projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie Ekonomii Społecznej, Starosta Łomżyński w formie zarządzenia powołał Komisję wewnętrzną, w składzie:
1) Katarzyna Modzelewska - Przewodniczący Komisji,
2) Renata Wierzba - Członek Komisji,
3) Joanna Olszewska - Sekretarz Komisji.
2. Komisja działa do czasu zakończenia procedury wyboru ofert zgodnie z ogłoszonym naborem na obsługę prawną projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński”.
3. Komisję obowiązują w szczególności przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanych dalej ustawą, oraz postanowienia niniejszego regulaminu.






Rozdział 2
TRYB PRACY KOMISJI
§ 2
1. Do zadań Komisji należy w szczególności:
a) przeprowadzenie analizy formalnoprawnej złożonych ofert;
b) przeprowadzenie naboru;
c) ustalenie wyników naboru.
2. Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowań należy udzielanie wyjaśnień dotyczących zamówienia.
3. Po upływie terminu składania ofert komisja wewnętrzna rozpoczyna swoją pracę, prace komisji odbywają się na posiedzeniu zwoływanym przez jej przewodniczącego.
4. Komisja wewnętrzna dokonuje analizy złożonych ofert.
5. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych, zawartych w ofercie z wymaganiami określonymi w ogłoszenie o naborze obsługę prawną projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński”.
6. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości wyłonienia oferty w formie wskazanej w ogłoszeniu o naborze na obsługę prawną w/w projektu celem zrealizowania zadań przewidzianych w tymże ogłoszeniu o naborze.

Rozdział 3
WYBÓR OFERTY
§ 3
1. Kandydat przystępujący do naboru składa dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
2. Komisja, na podstawie dokumentów złożonych przez kandydata, rozstrzyga o odrzuceniu oferty albo o dopuszczeniu kandydata do udziału w naborze. W dalszym postępowaniu nie uwzględnia się ofert niespełniających wymogów formalnych.
3. W przypadku, gdy żadna oferta nie spełnia wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze albo gdy nie wpłynęła żadna oferta, Komisja ustala, że nie doszło do rozstrzygnięcia naboru i przedkłada stosowną informację w tym zakresie wraz z uzasadnieniem do akceptacji Starosty Łomżyńskiego oraz z ewentualnym wnioskiem o ponowne przeprowadzenie naboru.
4. Kandydatury spełniające wymogi formalne dopuszczane są do kolejnego etapu naboru.
5. W drugim etapie naboru oferta/-ty Kandydata/-ów poddawane są ocenie merytorycznej zgodnie z kryteriami podanymi w ogłoszonym naborze.
6. Po zakończeniu czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania w sprawie naboru Komisja:
a) wskazuje najlepszego kandydata lub kandydatów na stanowisko, na które był przeprowadzony nabór;

b) odstępuje od wskazania kandydata na stanowisko, na które był przeprowadzony nabór, jeżeli żaden z kandydatów biorących udział w postępowaniu nie spełnia, w wystarczającym stopniu, wymagań przewidzianych dla tego stanowiska;
c) może odstąpić od wskazania kandydata na stanowisko, jeżeli wymogi określone w warunkach naboru spełniła tylko jedna osoba i w ocenie Komisji, niezbędne jest przeprowadzenie postępowania przy udziale większej ilości kandydatów.
7. Odstąpienie od wskazania kandydata jest równoznaczne z wnioskiem o uznanie, iż nabór na stanowisko został nierozstrzygnięty.
8. Z przeprowadzonego naboru Komisja sporządza protokół, który podpisują wszyscy członkowie Komisji.
9. Przewodniczący Komisji przekazuje Staroście Łomżyńskiemu dokumentację z przebiegu naboru, wraz z wnioskiem o zatrudnienie, w terminie 7 dni od zakończenia postępowania. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu lub odmowie zatrudnienia podejmuje Starosta Łomżyński.
10. Starosta Łomżyński unieważnia postępowanie w sprawie naboru na obsługę prawną w/w projektu, w przypadku stwierdzenia:
a) nieuzasadnionego odrzucenia ofert lub oferty;
b) innych wad w postępowaniu w sprawie naboru, które mogły mieć istotny wpływ na jego wynik.
11. Informacja o wynikach naboru zostanie upubliczniona na stronie www.powiatlomzynski.pl/bip.

Rozdział 4
INFORMACJA O WYNIKACH

§4
1. Informację o wyborze oferty upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Łomżyńskiego (jeżeli ogłoszenie było publikowane na stronie internetowej).
2. Komisja wewnętrzna zawiadamia telefonicznie/lub i e-mailem o wyborze oferty, która została wyłoniona.

Rozdział 5
SPOSÓB POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI OFERTOWYMI
§ 5
Dokumenty z stanowią część dokumentacji projektowej.




Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 4 sty 2013 14:19
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1404 razy