BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Uchwała Nr 118/244/06 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego

z dnia: 6 października 2006 roku
w sprawie ustalenia zasad wynajmu sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1592 z późn.zm.) uchwala się co następuje:

§ 1

Ustala się zasady wynajmu sali konferencyjnej zlokalizowanej na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży:

1.odpłatność 50 zł netto za godzinę, nie mniej niż 300 zł netto. Jeżeli czas wynajmu przekroczy godzinę 15.30 – dodatkowa jednorazowa odpłatność w kwocie 100 zł netto.
2.Przy ilości osób nie przekraczającej 20 uczestników spotkania minimalna kwota może być obniżona do 200 zł netto. Obniżenia kwoty dokonuje Dyrektor Zakładu Obsługi zachowując zasady zawarte w niniejszym zarządzeniu.
3.Dla organizacji działających non-profit stawki będą ustalane indywidualnie przez Dyrektora Zakładu Obsługi Starostwa Powiatowego.

§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Zakładu Obsługi Starostwa Powiatowego, który każdorazowo będzie zawierał umowę na wynajęcie sali.

§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2006 roku.

Przewodniczący Zarządu:
Wojciech Kubrak

Członkowie Zarządu:
1. Grzegorz Fidura
2. Henryka Janina Mioduszewska
3. Edmund Stepnowski
Data dodania:
Data upublicznienia: poniedziałek, 9 paź 2006 11:59
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1416 razy