BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa fabrycznie nowego sprzętu

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży informuje, że w dniu 09.09.2015r przesłał do publikacji w DUUE ogłoszenie o zamówieniu na dostawę fabrycznie nowego sprzętu z podziałem na poszczególne części zamówienia.

Poniżej zamieszczono przesłane do publikacji ogłoszenie. SIWZ wraz załącznikami zostanie zamieszczona na stronie po opublikowaniu ogłoszenia w DUUE.

 

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁOMŻY INFORMUJE, IŻ W DNIU 12.09.2015R. PONIŻEJ ZAMIEŚCIŁ OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANE W DUUE WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI TJ:

 

Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/10
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:320653-2015:TEXT:PL:HTML
Polska-Łomża: Pojazdy silnikowe do transportu towarów
2015/S 177-320653
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomżyul. Poligonowa 30Osoba do kontaktów: Kazimierz Polkowski, Marta Piekarska18-400 ŁomżaPOLSKATel.: +48 862184189E-mail: sdm@zdplomza.comFaks: +48 862183445
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.powiatlomzynski.pl/bip/index.php
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: zarządzanie drogami powiatowymi
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu z podziałem na poszczególne części zamówienia.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: PowiatŁomżyński.
Kod NUTS PL344
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/10
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiot zamówienia
Część I
Samochód ciężarowy, fabrycznie nowy, wywrotka 6x4, o dopuszczalnej ładowności min. 15 ton, skrzyniaładunkowa o wymiarach: długość od 4,7m do 4,9m, szerokość: nie szersza niż zarys samochodu (błotniki natylnej osi) 2,5m, wysokość od 0,6m do 0,8m. – 1 szt
Część II
Posypywarka z podajnikiem taśmowym o pojemności min. 4m3, wykonana ze stali zabezpieczonejantykorozyjnie, przystosowana do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczona do posypywanianawierzchni dróg w ilości – 1 szt.
Część III
Ciągnik rolniczy, 6- cylindrowy, o pojemności min. 6,0dm3 i mocy min. 140KM – 1 szt,
Część IV
Ścinarka poboczy na tylny TUZ ciągnika o mocy min. 110KM – 1 szt,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zalącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34130000, 34144440, 16700000, 34920000, 43210000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Tak jak w sekcji II.1.5.
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 9.11.2015. Zakończenie 10.12.2015
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Część I Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego
1)
Krótki opis
Samochód ciężarowy, fabrycznie nowy, wywrotka 6x4, o dopuszczalnej ładowności min. 15 ton, skrzyniaładunkowa o wymiarach: długość od 4,7m do 4,9m, szerokość: nie szersza niż zarys samochodu (błotniki natylnej osi) 2,5m, wysokość od 0,6m do 0,8m. – 1 szt.
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/10
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zalącznik nr 1 do SIWZ.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34130000, 34144440, 16700000, 34920000, 43210000
3)
Wielkość lub zakres
Jak w pkt. 1 „Krótki opis”.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 9.11.2015. Zakończenie 10.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wskazany termin rozpoczęcia w pkt. 4 jest terminem przybliżonym. Zamawiający zakłada rozpoczęcie realizacjizamówienia z dniem podpisania umowy, którego na chwilę obecną nie jest w stanie podać dokładnie.
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej posypywarki z podajnikiem taśmowym
1)
Krótki opis
Posypywarka z podajnikiem taśmowym o pojemności min. 4m3, wykonana ze stali zabezpieczonejantykorozyjnie, przystosowana do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczona do posypywanianawierzchni dróg w ilości – 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zalącznik nr 1 do SIWZ.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34130000, 34144440, 16700000, 34920000, 43210000
3)
Wielkość lub zakres
Tak jak w pkt. 1 „Krótki opis”.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 9.11.2015. Zakończenie 10.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wskazany termin rozpoczęcia w pkt. 4 jest terminem przybliżonym. Zamawiający zakłada rozpoczęcie realizacjizamówienia z dniem podpisania umowy, którego na chwilę obecną nie jest w stanie podać dokładnie.
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika
1)
Krótki opis
Ciągnik rolniczy, 6- cylindrowy, o pojemności min. 6,0dm3 i mocy min. 140KM
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zalącznik nr 1 do SIWZ.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34130000, 34144440, 16700000, 34920000, 43210000
3)
Wielkość lub zakres
Tak jak w pkt. 1 „Krótki opis”.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 9.11.2015. Zakończenie 10.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wskazany termin rozpoczęcia w pkt. 4 jest terminem przybliżonym. Zamawiający zakłada rozpoczęcie realizacjizamówienia z dniem podpisania umowy, którego na chwilę obecną nie jest w stanie podać dokładnie.
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej ścinarki poboczy
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/10
1)
Krótki opis
Ścinarka poboczy na tylny TUZ ciągnika o mocy min. 110KM – 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zalącznik nr 1 do SIWZ.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34130000, 34144440, 16700000, 34920000, 43210000
3)
Wielkość lub zakres
Tak jak w pkt. 1 „Krótki opis”.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 9.11.2015. Zakończenie 10.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wskazany termin rozpoczęcia w pkt. 4 jest terminem przybliżonym. Zamawiający zakłada rozpoczęcie realizacjizamówienia z dniem podpisania umowy, którego na chwilę obecną nie jest w stanie podać dokładnie.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji dostawy części IV tj: ścinarki poboczy w zakresiejej dostosowania oraz przeprowadzenia szkolenia od realizacji dostawy części III tj: ciągnika, gdyż w/wdostosowanie i szkolenie są uzależnione od uprzedniej realizacji dostawy części III tj: ciągnika.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
W niniejszym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości
a) Część I 8 300,00 PLN (słownie osiem tysięcy trzysta złotych 00/100);
b) Część II 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100);
c) Część III 7 000,00 PLN (słownie siedem tysięcy złotych 00/100);
d) Część IV 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30
84 8762 0009 0003 2753 2000 0030
Hexabank Spółdzielczy w Piątnicy
z dopiskiem „Wadium – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu z podziałem na poszczególne części zamówienia –cz … ” ze wskazaniem numeru części, której dotyczy
5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunkuZamawiającego.
6) W przypadku wniesienia wadium w formie (lub formach), o której mowa w ppkt 2 lit. b-e, dokument woryginale należy złożyć, oddzielnie (w odrębnej kopercie) od składanej oferty, przed upływem terminu składania
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/10
ofert. Złożone w ten sposób wadium musi zabezpieczać wszystkie przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i5 ustawy oraz swym okresem ważności obejmować co najmniej termin związania ofertą.
7) Wadium, określone w ppkt 6 należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantującyzachowanie w poufności jej zawartości oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
8) Wadium składa się w:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30 w pok. 11
9) Kopertę, o której mowa w ppkt 7 należy zaadresować według poniższego wzoru:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30
Wadium dotyczące przetargu na
Dostawę fabrycznie nowego z podziałem na poszczególne części zamówienia cz…….
Nie otwierać przed terminem 20.10.2015 godz. 10:15
10) Koperta poza oznakowaniem jak wyżej powinna być opisana nazwą i adresem Wykonawcy.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Zgodnie z załączonymi istotnymi postanowieniami umowy.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) W celu wykazania spełnianiaprzez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć następującedokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopię lub odpisy:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (oświadczenie w treściwzoru oferty (Wzór zał nr 2 do SIWZ)
b) wykaz wykonanych, dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datywykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostaływykonane należycie (Wzór – zał. nr 4 do SIWZ);
2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty nalezy dołączyć następujące dokumenty lubpoświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór – zał. nr 3 do SIWZ),
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia woparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/10
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną/aktualne informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8,10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) Dowodami, o których mowa w pkt 15 ppkt 1 lit. b są:
a) w przypadku zamówień na dostawy – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 3 lit.a.
4) Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty:
a) formularz ofertowy (Wzór – zał. nr 2 do SIWZ);
b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum(np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru),
c) fotografię w kolorze oraz folder, kartę techniczną przedstawiającą oferowany przedmiot zamówienia, zktórej jednoznacznie będzie wynikać nazwa oferowanego przedmiotu dostawy (nazwa producenta, model, typ)oraz, z której jednoznacznie będzie wynikać, iż zaoferowany przedmiot dostaw spełnia wszystkie wymaganiaZamawiającego określone w SIWZ.
d) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w przypadku gdy Wykonawca należy do grupykapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy.
5) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnychoświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiejzamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2 lit. b-f, może przedłożyć równoważne dokumenty określoneRozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakichmoże żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013poz. 231). tj. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboskładania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboskładania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiąceprzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo składania ofert.
7) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albozamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8, 10 i 11 ustawy– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – albo oświadczenie, w
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/10
którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio krajumiejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przednotariuszem.
8) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego alboadministracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 5-8 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń –zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym,administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osóblub przed notariuszem.
9) Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjaletechnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązanyjest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wszczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
10) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna,konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 2.
11) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innychpodmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopiedokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność zoryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
12) W przypadku podania kwot w walucie obcej w dokumentach, o których mowa w ppkt 1 lit b, Zamawiającydokona ich przeliczenia na podstawie publikowanej przez NBP tabeli A kursów średnich walut obcych.Przeliczenie zostanie dokonane w oparciu o tabelę z dnia przekazania ogłoszenia o niniejszym zamówieniuUrzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dostawy, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zamówienie o podobnym charakterze i zakresie jakprzedmiot zamówienia tj:
Dla części I – wykonał minimum 1 zamówienie polegające na dostawie samochodu ciężarowego
Dla części II – wykonał minimum 1 zamówienie polegające na dostawie piaskarki lub innego, mechanicznegosprzętu specjalistycznego służącego do utrzymania i konserwacji dróg.
Dla części III – wykonał minimum 1 zamówienie polegające na dostawie ciągnika rolniczego
Dla części IV – wykonał minimum 1 zamówienie polegające na dostawie ścinarki poboczy lub innego,mechanicznego sprzętu specjalistycznego służącego do utrzymania i konserwacji dróg.
i załączy (dla każdej z w/w części) dowody, że zostały wykonane należycie.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/10
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 97
2. Gwarancja. Waga 3
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZDP-4.252.P-10.696.2015
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
20.10.2015 - 10:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 20.10.2015 - 10:15
Miejscowość:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pok. nr 7 (świetlica)
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/10
Wskazany termin rozpoczęcia w sekcji II.3 Czas trwania zamówienia lub termin realizacji jest terminemprzybliżonym. Zamawiający zakłada rozpoczęcie realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, którego nachwilę obecną nie jest w stanie podać dokładnie.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224588800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1) W toku postępowania o udzielenie zamówieniaprzysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawozamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) – odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczeji skarga do sądu okręgowego wnoszone w sposób i w terminach określonych w Ustawie. Środki ochronyprawnej określone w ww. dziale VI przysługują Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miałinteres w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przezzamawiającego przepisów Ustawy.
2) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia – jeżeli korzystano ze środków, o których mowa w art. 27 ust. 2 ustawy, albo wterminie 15 dni – jeżeli korzystano z innych środków;
3) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
4) Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w przypadku zamówień w terminie 10dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość ookolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
5) Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej wnosi się niepóźniej niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołańul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
Dz.U./S S177
12/09/2015
320653-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10/10
12/09/2015S177
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/10
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
9.9.2015

Data powstania: środa, 9 wrz 2015 17:16
Data opublikowania: środa, 9 wrz 2015 17:20
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 26 paź 2015 11:25
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3054 razy